niedziela, 8 marca 2015

Moje urodzinowe candy

Kochani w końcu znalazłam chwilę na spreparowanie zdjęć
do mojego candy!!!
Okazja jest podwójna bo po pierwsze zbliżają się moje urodziny 
a po drugie kilka dni temu pierwsze urodzinki obchodził 
mój blog!
Jest więc co świętować :))



Zasady tradycyjnie jak wszędzie:

1. W komentarzach pod postem wyraź chęć wzięcia udziału w Candy
2. Wstaw banerek na swoim blogu na pasku bocznym lub w osobnym poście
3. Dopisz się do obserwatorów mojego bloga

Zabawa trwa od dziś 08.03 do 06.04 do 24:00
Ogłoszenie wyników najpóźniej 08.04

W paczuszce znajdą się między innymi :
papiery Galerii papierów - sen motyla
Stempelek Scrapberrys - Best Friends
Wykrojnik Joy crafts 
A oprócz tego:
Tekturki, tasiemki koraliki, wycinanki, kwiatki








 Będzie mi bardzo miło podzielić się z kimś tymi przydasiami!
Mój blog nie istniałby bez Was!!!

Dziękuję że do mnie zaglądacie!

Dziękuję za tak wiele miłych komentarzy!

Dziękuję że jesteście! 

Zapraszam do zabawy :))

Pozdrawiam i miłej niedzieli  życzę 

Ola :)




76 komentarzy:

  1. Czyżbym pierwsza na listę trafiła ? Wszelkiej pomyślności w każdej dziedzinie życia i niech moc kreatywności będzie z Tobą w kolejnych latach blogowania :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu gratuluję roku blogowania z takim super skutkiem. Życzę Ci kolejnych lat owocnej pracy twórczej pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany ale cudeńka chcesz nam podarować :).

    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy blogowania i Wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin! Zapisuję się do zabawy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością wezmę udział w rozdawajce :)
    ps. dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje rocznicy blogowania i życzę kolejnych :)
    Z wielką przyjemnością biorę udział w Twoim candy, wspaniałe te Twoje cudeńka :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. wow , ale cudeńka pewnie ,że chętna na takie dorodne cukierasy. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy i urodzin .... Nieustającej weny twórczej i mnóstwa zadowolenia .

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu przede wszystkim podwójne gratulacje :DDD. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin, a z okazji blogowej rocznicy, nieustającej weny twórczej :DDD. Z miłą chęcią ustawiłabym się w kolejce ale nie bardzo wiem jak u Ciebie dodać się do obserwatorów, dawno chciałam to zrobić, bo wiesz, że tu zaglądam, ale nie mam G+. Pozdrawiam serdecznie :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ta technika :) Udało mi się dziś poszperać i dzięki temu znowuż jestem mądrzejsza haha! Dołożyłam obserwatorów bloga oraz Fb :)) Mam nadzieję że wszystko zadziała

      Usuń
    2. To ja się zapisuję do kolejki na te cuda i do obserwatorów. Banerek umieszczę na pasku bocznym :D. Pozdrawiam :D.

      Usuń
  9. Ależ Ci się złożyło urodzinowo-rocznicowo :) Wszystkiego dobrego, niegasnącej weny i przychylnego losu :) Nagrody wyśmienite, żal byłoby odpuścić takie candy-obowiązkowo ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnienia marzeń i dalszego kreatywnego blogowania życzę! Przedłużam kolejkę: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje :)) Cudne candy - z chęcią dołączam do ogonka :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy bloga :)
    Z prawdziwą przyjemnością dołączam do zabawy :) Banerek już wklejony na moim blogu, do obserwatorów dołączyłam :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na candy do mnie - widzę, ze o tym samym czasie wiele osób pomyślało o candy. Wiemy że kobiety mają pewne marzenia, czasem o takich wlaśnie rzeczach, Często dla kogoś małych ale nieosiągalnych z powodu budżetu.Tylko my to rozumiemy.
    http://handmadebydyda.blogspot.com/2015/03/candy-scrapkowe-dla-kobiet.html
    Staję w kolejce po to piękne candy.
    i jak wszyscy z nadzieją, a jak w totku z myślą o wygranej.
    Stoisz juz na nogach skoro masz roczek. Gratuluję i zyczę kasy na zakupy i radosci z wykonywania tego co lubisz, no i oczywiscie osobistego szczęścia i spełnienia marzen.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulujemy rocznicy! Cudowne te przydasie :) z ogromną chęcią stajemy w kolejce z nadzieją na odrobinę szczęścia ;)
    Zapraszamy na naszego bloga kreacje.naszegagatki.pl oraz karteczkową rozdawajkę https://www.facebook.com/naszegagatkipl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście zostaję na dłużej .
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy. Z przyjemnością zapisuję się po te cudeńka.
    Banerek wisi u mnie na blogu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. prawdziwe cuda masz do podarowania i gratuluje rocznicy blogowania i zyczę kolejnych:)
    paulina http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! Na początku przyjmij podwójne życzenia :-D Nie ustającej weny i uśmiechu na co dzień ;-) Z miłą chęcią i ja wezmę udział w zabawie! Banerek już u mnie:

    http://handmadesyliks.blogspot.com/

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce :) Gratuluję roczku i życzę kolejnych :* A z okazji urodzinek życzę duuuuuużżżooooo miłości :* Buziaki
    Banerek na: http://plonacemotyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsze życzenia z okazji podwójnej rocznicy! Życzę wielu kolejnych pełnych pasji i radości z tworzenia! A tymczasem zapisuję się do zabawy, obserwuję jako Agnieszka F., podlinkowany baner na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do zabawy i chętnie dołączam do grona obserwatorów, życząc pomysłów i chęci twórczych na każdy dzień :)
    banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    zapraszam również na nasze candy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podwójne życzenia z okazji podwójnej rocznicy!! Cukierasy są przesłodkie, więc z wielką nadzieją ustawiam się w kolejce:) banerek na gosia-tocolubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat :) dla Ciebie i Twojego bloga :))

    z chęcią przyłączę się do zabawy :))

    zapraszam do siebie olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego naj a przede wszystkim nieustającej weny! Cukierasy boskie- staję w kolejeczce a banerek już na pasku bovznym. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy oraz spełnienia wszystkich marzeń z okazji urodzin ;)
    Z chęcią wezmę udział w twojej zabawie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z miłą chęcią ustawiam się po słodziutkie cukieraski i zapraszam na moje słodkości http://dwieleweraczki.blogspot.com/2015/03/candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Sto lat Sto lat! dla Ciebie i Twojego cudownego bloga:)
    A Candy jest że tak powiem "na bogato" ktoś kto je przytuli będzie naprawdę szczęśliwcem (mam nadzieję, że będę nim ja:))
    Banerek na blogu:
    http://scrap-asia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Również ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym dopisać się do listy osób liczących na szczęście ;)
    P.s wszystkiego co naj naj naj z okazji Twojego święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje bloga i życzę wszystkiego co najlepsze. Zapisuję się do zabawy, banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. O rany, rany tyle wspaniałości! Aż żal by było nie ustawić się w kolejce :)
    A poza tym chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia dla Ciebie i Twojego bloga! :) Wszystkiego najscrapowszego :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję roczku, życzę kolejnych twórczych latek w blogosferze:),
    przy okazji jeszcze raz wszystkiego naj... urodzinowego :)
    Zapisuje się i ja na Twoje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moc życzeń urodzinkowych!
    Moc gratulacji z okazji urodzin blogowych!
    Kolejnych owocnych w posty latek!

    Z radością udział w candy biorę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  36. Z uśmiechem na twarzy biorę udział w candy. Chętnych jest sporo ale może akurat mnie wylosujesz.
    Zapraszam Cię do mnie
    http://tesstereczka.blogspot.com/
    Pozdrawiam (warunki spełnione )

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje z okazji podwójnych urodzin!!! Dołączam do zabawy i staję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. z chęcią ustawiam się w kolejce po takie "przydasie" :) chciałabym też życzyć wszystkiego co najlepsze z okazji urodzinek i kolejnych wielu wielu lat blogowania :)
    Banerek wisi u mnie na pasku bocznym: http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Z miłą chęcią staję w kolejce po takie piękności.
    Banerek już u mnie : http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/
    Najlepsze życzenia z okazji podwójnej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj, przepraszam....
    Nie wiem jak mogłem ominąć tego posta....
    Wszystkiego najlepszego w tym blogowym świecie !!!
    Wielu kolejnych wspaniałych postów, a obserwujących aby nadal przybywało :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za zaproszenie, nie wiem jak to się stało, że jeszcze się nie zapisałam:) Już nadrabiam, same wspaniałości do wygrania:) No i przede wszystkim gratuluję roczku i życzę kolejnych wielu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Przyłączam sie ! :)
    Banerek jest tutaj: http://jpdjpofeafc.blogspot.com/p/blogi-ktore-czytam-roz.html
    A obserwuje jako: J.M.K. Janas

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja tez Ja też!! dołączam guzik do mojego bloga na którym umieściłam baner Zapraszam do mnie-KLIK-
    obserwuję jako Iwona miel.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tez Ja też!! dołączam guzik do mojego bloga na którym umieściłam baner Zapraszam do mnie-KLIK-
    obserwuję jako Iwona miel.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuje za zaproszenie :-) oczywiście z przyjemnością zapisuje się w kolejkę, bardzo chciałabym byc ta szczęściara która dostanie te cudeńka, zwłaszcza że losowanie ma być prawie w moje urodziny :-D trzymam kciuki. Pozdrawiam
    http://galeriaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Spóźnione, ale nadal szczere WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :) No i z przyjemnością dopisuję się do candy.
    Pozdrawiam! dagmara
    http://wrecewpadnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. :) Ja też się zapisuję. Wielu wspaniałych lat na blogerku. :) Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wszystkiego najlepszego z okazji podwójnych urodzinek:) zapisuję się na candy - cudne nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja również z miłą checia przyłączę sie do zabawy:) I zapraszam również do siebie na odwiedziny i na udział w moim candy:):)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. 100 lat z okazji podwójnego święta.
    ustawiam się oczywiście w kolejce
    banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Z chęcią zapisuje się do zabawy
    obserwuje jako Anna Cienki
    a banerek na blogu coijak-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego najlepszego z okazji "roczku" :) Dołączam do witryny i wstawiam banerek u siebie na blogu - na bocznym pasku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Congratulatiins Aleksandra.
    I find you w'll leaving comments on a friends blog.
    Beautiful candy,thanks for the chance to win.
    Hope you have time to visit my blog too.
    I am your new follower and addet the candy on my sidebar so that you can get more followers.
    Gr Elly

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam sie i serdeczne życzenia z okazji roczku

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, chętnie zapisuję się do zabawy :) Moc życzeń z okazji podwójnych urodzin ;) Baner na blogu
    http://babaja-aga.blogspot.nl/ , Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam, chętnie zapisuję się do zabawy :) Moc życzeń z okazji podwójnych urodzin ;) Baner na blogu
    http://babaja-aga.blogspot.nl/ , Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję i życzę kolejnych, udanych lat. :)
    Obserwuję, baner na stara-pudernica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Olu gratuluje rocznicy, chetnie dolacze do obserwatorow zeby pomoc rozkrecic blog. Zycze wielu nowych pomyslow i sukcesow!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Olu Twój blog jest niesamowity. Podziwiam Cię. W wolnej chwili zapraszam Cię bardzo serdecznie do siebie http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/ no i przyłączę się do zabawy.Pozdrawiam cieplutko Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniałe nagrody przygotowałaś i z przyjemnością przyłącze się do zabawy:) A z okazji urodzinek, jednych i drugich, życzę niekończących się pokładów kreatywności i mnóstwa radości z każdego wykonanego projektu:)

    OdpowiedzUsuń
  61. i ja chętnie przyłączam się do zabawy, gratuluję pierwszego roczku i życzę kolejnego owocnego tworzenia ! a banerek u mnie www/robotkirecznenawesolo.blogspot.com pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  62. Są przydasie jest frajda i zabawa dlatego spróbuję szczęścia w Twoim candy.
    Info o nim tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Odpowiedzi
    1. biorę udział http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/

      Usuń
  64. Wspaniale przydasie.
    Czym prędzej się zapisuje.
    http://marteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę udanych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako Lyanna, banerek poleciał na http://lynnspassions.blogspot.com, e-mail - ryska91@o2.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. No jakie nagrody! Koniecznie staję w kolejce. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  68. Congratulations Aleksandra.
    I am your new follower.
    Thanks for the chance to win this beautiful candy.
    I addet it on my sidebar so that you can get more followers.

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystkiego najlepszego! Życzę Ci, by kreatywność nie opuszczała Cię nawet na krok :)
    Z chęcią zgłaszam się do candy. Banerek na blogu: https://antiesart.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się http://uoliuoli.blogspot.com/ Ole muszą się trzymać razem...

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję rocznicy bloga,składam serdeczne życzenia urodzinowe,ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  72. Wyrażam chęć wzięcia udziału w konkursie. Umieściłam banerek na pasku bocznym: bonnifacy.blogspot.com i dopisałam się do obserwatorów bloga. Pozdrawiam cieplutko :D


    OdpowiedzUsuń
  73. a ja właśnie zobaczyłam, że nie dodałam komentarza pod candy, banerek wisiał u mnie już od dawna, ehh no cóż... szystkiego dobrego w świecie blogowym i wirtualnym, gratuluję rocznicy :))

    OdpowiedzUsuń